5 Aralık 2015

CLINIQUE DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING CREAM


Görsel alıntıdır


Merhaba Güzeller ! Bugün ilk yazım sizlerle, o yüzden çok heyecanlıyım. Hatalarım olursa şimdiden affınıza sığınıyorum. 

-For the English version click here -

Bugün sizlere soğuk sonbahar/kış günlerinde ,kurtarıcım olan bir üründen bahsedeceğim. Clinique Dramatically Different Moisturizing Cream bu ürün Clinique'in meşhur sarı nemlendiricisinin krem formda olanı yani yapısı akışkan değil ,oldukça yoğun ve kremsi. Sürümü o yüzden biraz zor. Koku hassasiyeti olanlar için belirteyim bu da her Clinique ürünü gibi parfümsüz

Vaatlerine gelirsek :
  • Güçsüz, hasarlı, çok kuru/ kuru ciltler için nem bariyerini güçlendirerek gün boyunca etkili nemlendirme sağlayarak genç bir cilt görünümü sağlar. 
  • Özel formülü ve güçlü bileşenleri sayesinde cildin nemi hapsetmesini sağlar.
  • Cilt daha yumuşak ve esnek hisseder.
  • Cilde ışıltı kazandırır.

Kremin çok kuru ve kuru ciltlere yönelik olduğu belirtilmiş, kesinlikle katılıyorum. Benim cilt tipim karma yani yanaklarım kuru T bölgem yağlanmaya ve sivilcelenmeye meyilli fakat özellikle kışın soğuktan dolayı cildim normalden kuruya dönük oluyor. Ben de bu kremi o zamanlar kullanmayı seviyorum çünkü 
nemlendirmesi çok başarılı, anında cildi yatıştırıyor, yumuşatıyor ve vaat ettiği gibi sağlıklı bir ışıltı kazandırıyor. Hızlı emildiği için de yapış yapış bir his bırakmıyor.

Yapısı yoğun olmasına rağmen hızlı emildiği için de ben makyaj altına kullanırken bir problem yaşamadım. Gece kullanımda ise cildimin çok kuru olmadığı zamanlarda maalesef sivilcelenme yaptı sizin de cildiniz karmaysa aynı problemi yaşayabilirsiniz almadan önce denemenizde fayda var.  




Yağlı ciltlerin ise memnun kalacağını düşünmüyorum çünkü yoğun bir krem bunun yerine yağsız daha hafif formüllü nemlendiricileri denemenizi tavsiye ederim. Bu kremin yağlı ciltler için yağsız formülize edilmiş, jel formatında olanı da var şahsen denemedim fakat ona da bir göz atabilirsiniz.

Ürün paraben içermiyor fakat petrolatum içeriyor. Ben içerik konusunda fazla takıntılı değilim fakat dikkat edenler için içerik listesini koyacağım.
 Bu arada merak ettiğiniz kozmetik ürünlerin içerikleri hakkında buraya tıklayarak bilgi edinebilirsiniz.






Ürünün bendeki 30 ml lik olanı kısa süreliğine satışa sunulmuştu fakat devamlı satışta olan 50 ml ve 125 ml olmak üzere iki boyu var. 50 ml olanı 79 tl ye 125 ml olanı 159 tl ye Boyner , YKM , Sephora  gibi mağazalardan veya Clinique'in sitesinden buraya tıklayarak satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall